Marianne kiest voor ieder kind een aanpak die hem of haar aanspreekt, ze gaan altijd graag met haar mee, met geduld en humor haalt ze het beste uit het kind naar voren. (Vreeland, 2020)

Marianne heeft als geen ander oog voor de specifieke behoeftes van ieder kind. (Vreeland 2020)

Onze zoon heeft voor langere tijd RT gehad bij Marianne. Zowel voor lezen als voor rekenen. Wij kunnen dus wel zeggen dat we de volledige kennis van Marianne hebben mogen ontvangen. Hij is er altijd met plezier naar toe gegaan en heeft heel veel aan deze extra begeleiding gehad. Belangrijk vinden wij dat hij plezier moet beleven aan deze extra, toch wel inspannende, lessen en dit was zeker het geval. En net zo belangrijk, hij heeft hierdoor zeker vooruitgang geboekt! (Abcoude, 2019)

Marianne heeft ervoor gezorgd dat mijn zoon de remedial teaching  erg leuk vindt. Zij heeft heel veel geduld en kijkt vooral naar alle positieve dingen. Zij probeert vanuit die hoek naar de onderwerpen waar hij moeite mee heeft te kijken en te verwerken dat uiteindelijk een positieve uitwerking heeft in de resultaten.  Ik ben erg tevreden over de samenwerking en de terugkoppeling. (Abcoude, 2019)

Onze zoon zit op de basisschool en is dyslectisch, waardoor hij veel moeite heeft met spelling. Met Marianne en de school een plan van aanpak besproken. Hierop is onze zoon aan de slag gegaan met zeer goed resultaat. Zijn werkwoordspelling (daar lag de nadruk op) beheerst hij nu bijna helemaal goed. Marianne heeft inzicht, is positief naar het kind, weet het goede uit hem te halen, geeft zelfvertrouwen en is kundig in haar aanpak. Ik kan haar zeker aanbevelen. Pauline Timmer (2018)

Onze dochter zit in in groep 6 en heeft veel moeite met rekenen. Omdat er inderdaad vanuit de leerkracht te weinig tijd was voor individuele begeleiding heeft de school voorgesteld om de hulp va Marianne in te schakelen. De manier van aanpak van Marianne sprak ons meteen heel erg aan. Marianne weet kinderen op een hele positieve manier te benaderen waardoor ze het leuk vinden om de extra bijlessen te krijgen en hierdoor weer zelfvertrouwen krijgen. En zo de resultaten ook weer veel beter worden!
de naam van de praktijk is dus met recht Groei en Bloei! (Abcoude, 2018)

Onze zoon is dyslectisch, was moeilijk aan het werk te krijgen, maar werkt nu 3x per week gemotiveerd met Marianne. Zij leert hem niet alleen spelling, maar werkt ook aan zijn zelfvertrouwen en helpt hem bij toetsangst. Daarnaast leert ze hem leren, huiswerk plannen en ezelsbruggetjes om moeilijke onderdelen te onthouden. Ze heeft veel inzicht in wat een leerling helpt en ze is betrokken. (Vinkeveen, 2018)

Wij maken al geruime tijd gebruik van de kundigheid van Marianne voor onze dochter, Rosalie. Met grote tevredenheid! Onze dochter heeft dyslexie en zit in groep 7. Al bij het eerste gesprek was ze heel daadkrachtig en stelde ze de juiste vragen zowel over onze dochter als naar ons. Wat zijn onze verwachtingen naar Mariannne en onze dochter toe? Door de tijd heen heeft ze zowel Rosalie als ons goed begeleid ook in de communicatie naar school toe. Rosalie vindt Marianne erg prettig! Marianne is rustig en haalt het beste bij haar naar boven. Ik kan alleen maar zeggen: dank je Marianne voor het begeleiden van Rosalie! Wij zijn heel blij met je 🙂 (Loenen 2017)

Onze zoon (groep 7) heeft taal/spraak ontwikkelingsproblemen. Marianne geeft hem op school tweemaal per week bijles in begrijpend lezen. Dat gaat goed en helpt hem vooruit. Wat mij opvalt hoe ze zich in hem verdiept en echt probeert bij zijn belevingswereld aan te sluiten. (Loenersloot, 2017)